ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Czakó Attila Dezső egyéni vállalkozó (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.chippendale.hu weboldalon (a továbbiakban: weboldal) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.chippendale.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.

Szolgáltató adatai:

  • Név: Czakó Attila Dezső egyéni vállalkozó
  • Székhely: 1188, Budapest, Rákóczi utca 92/b
  • Telefonszám: +36205326438
  • Email cím: ati.czako@gmail.com
  • Adószám:  56961214-1-43
  • Bankszámla száma: 11773119-00873552-00000000 (OTP Bank)
  1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a weboldalon található elektronikus áruházon (a továbbiakban: webáruház) keresztül történik. Jelen ÁSZF hatálya kiterjed továbbá minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet, továbbá a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályozza.

1.2. A webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A megrendeléssel és annak a Szolgáltató általi elfogadásával (ld. 3.1. pont második mondat) a Felek között szerződés jön létre. A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.

1.4. A szerződés nyelve magyar.

1.5. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

1.7.

  • Postacím: 1188, Budapest, Rákóczi utca 92/b
  • Telefon:  +36205326438
    • E-mail: ati.czako@gmail.com
  • Panaszügyintézés módja: telefonon, e-mail-ben, postai úton,
  • Telefonos, és e-mailes panaszügyintézés időrendje: munkanapokon 9:00 órától 17:00 óráig
  1. Megrendelés – általános rendelkezések

2.1. A megrendeléshez, a szerződés teljesítéséhez (a termék/ek/ kézbesítéshez) az Ügyfél pontos adatainak megadása szükséges.

2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szolgáltatási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért. A Szolgáltatót a regisztrált adatok Ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A webáruházban található szolgáltatások tájékoztató jellegűek. A fotók, videók valóságból vett illusztrációk.

2.4. A szolgáltatás vételára mindig a kiválasztott szolgáltatás mellett feltüntetett forint (HUF) összeg, amely az általános forgalmi adót már tartalmazza.

2.5. A webáruházban megrendelhető szolgáltatások árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt szolgáltatások vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja, azonban a szerződés létrejötte (a megrendelés Szolgáltató általi elfogadása és ennek visszaigazolása) és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén pénzvisszatérítésre nincsen mód.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a szolgáltatás közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

2.7. Megrendelés menete:

  1. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

3.1. Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján igazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a megrendelés során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk, stb.), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt szolgáltatás(ok)hoz tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a szolgáltatás(ok) árát, és a fizetendő végösszeget. A Szolgáltató az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését követő 3 munkanapon belül veszi fel a kapcsolatot a szolgáltatás pontos időpontjának egyeztetése érdekében. A Szolgáltató elfogadó nyilatkozatával  a Felek (a Szolgáltató és az Ügyfél) között érvényes szerződés jön létre.

3.2. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

  1. Adatbeviteli hibák javítása

4.1. Az Ügyfélnek a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására (törlés és/vagy módosítás) a weboldal megrendelési felületén.

  1. Szolgáltatási feltételek

5.9. Az Ügyfél ajánlatának Szolgáltató általi elfogadásával egyidejűleg közölt határidők csupán tájékoztató jellegűek, a Szolgáltató a – neki fel nem róható – késedelemért felelősséget nem vállal. 

5.10. Amennyiben Ügyfél a megrendelt szolgáltatás napja előtt 10 napon belül mondja le a szolgáltatást, úgy a Szolgáltató nem köteles a megrendelt Szolgáltatást visszatéríteni.

  1. Fizetési feltételek

6.1. A szolgáltatások természetüknél fogva különböző időpontokban történnek, a fizetés azonban az alábbiaknak megfelelően egyben is lehetséges.

6.3. Fizetési módok:

Az Ügyfél az alábbi fizetési módok közül választhat:

  • helyszínen készpénzben
  • online bankkártyás fizetés (PayLike);
  • előre fizetéssel bankszámlára utalva;

6.4 Bankkártyás online fizetési rendszer:

A bankkártyával való fizetés a PayLike szerverén keresztül történik erős (128 bites) SSL technológiával kódolt weboldalon keresztül, így az Ön banki adatai garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására az Interneten keresztül. Ha az online fizetéssel kapcsolatban kérdése, észrevétele van, hívja az ügyfélszolgálatunkat.

A szolgáltató megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártyabirtokos vagy megrendelő nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. A szolgáltató a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal (bankkártya adatok) nem rendelkezik.

A Vásárló hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. A Vásárló hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja és lehetőségeihez mérten kezeli.

Az elfogadható bankkártya típusok: VISA, MASTERCARD és MAESTRO

  1. Elállás jog

7.1. Az Ügyfélnek joga van a szolgáltatásnyújtás időpontja előtt 10 nappal lemondani a megrendelését. Amennyiben a szolgáltatás lemondása 10 napon belül történik, Szolgáltató nem köteles visszautalni a szolgáltatás összegét.

7.2. Elállási jog gyakorlásának a menete

7.2.1. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a jelen ÁSZF 1.7. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére, személyesen, postán vagy elektronikus levélben.

  1. Jogérvényesítési lehetőségek

8.1. Panaszügyintézés

8.1.1. A fogyasztónak minősülő Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1.7. pontban megjelölt elérhetőségeken terjesztheti elő.

Fogyasztónak minősül az Ügyfél az alábbi esetekben:

  • az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy;
  • továbbá a békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki, illetve amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

8.1.2. A hatályos jogszabályok értelmében a telefonon előterjesztett  panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

8.1.3. A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles közölni.

8.1.4. A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

8.1.5. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

8.1.6. A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat az 1.7. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken, az ott megjelölt nyitvatartási időn belül fogadja.

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

8.2.1. Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél, mint fogyasztó (között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

  1. a) Békéltető testület.A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet az illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Az eljárásra az Ügyfél lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. Az Ügyfél belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a Szolgáltató székhelye alapítja meg. Az eljárásra – az Ügyfél erre irányuló kérelme alapján – az előzőek szerint illetékes testület helyett az Ügyfél kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetőségei:

Pest Megyei Békéltető Testület

  • 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240. 
  • Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81. 
  • Fax: 06 (1) 269 07 03 
  • Telefon: 06 (1) 269 07 03
  1. b) Bírósági eljárás. Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.
  2. Adatvédelmi nyilatkozat

9.1. A Szolgáltató tiszteletben tartja a személyes adatok védelméhez fűződő alkotmányos alapjogot, amelynek tartalma szerint mindenki maga rendelkezik személyes adatainak feltárásáról és felhasználásáról.       

9.2. A Szolgáltató különös figyelmet fordít a szolgáltatások igénybevételéhez szükséges, az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott személyes adatok megszerzése és feldolgozása során az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során, Strasbourgban, 1981. január 28-án napján kelt egyezmény kihirdetéséről szóló 1998. évi VI. törvény, a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név,- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény, továbbá az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény fokozott betartására.   
14.3. Az Ügyfél által megadott adatok, úgymint vezeték- és keresztnév, szállítási cím, telefonszám, e-mail cím, valamint azonosító a rendszeren keresztül küldött elektronikus levélben megtalálható. Bankkártyás fizetés esetén a fizetéshez szükséges adatokat nem a Szolgáltató, hanem az B-Payment Zrt. kezeli.            

9.4. A weboldal adatkezelője a Szolgáltató.

9.5. Szolgáltató kijelenti, hogy az adatbázisában meglévő adatok (név, email cím, telefonszám, azonosító, stb.) kezelésének célja a webáruházban elérhető szolgáltatások nyújtásának biztosítása, a személyre szabott tartalmak és hirdetések megjelenítése, statisztikakészítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése, és az Ügyfelek jogainak védelme. Az adatokat a Szolgáltató felhasználhatja arra, hogy felhasználói csoportokat képezzen, és a felhasználói csoportok részére a Szolgáltató weboldalain célzott tartalmat, és/vagy hirdetést jelenítsen meg, illetve hírlevelet küldjön.

9.6. A Szolgáltató az Ügyfél által megadott személyes adatokat a fenti céloktól eltérő célokra nem használhatja fel. Személyes adatok harmadik személynek vagy hatóságok számára történő kiadása – hacsak törvény vagy hatósági/bírósági határozat ettől eltérően nem rendelkezik kötelező erővel – csak az Ügyfél kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges. Az Ügyfél személyes adatait a felhasználás céljának megszűnése után, vagy kérésre a Szolgáltató törli.

9.7. Az Ügyfél adatszolgáltatása önkéntes, jogalapja az érintett beleegyezése. A Szolgáltató szolgáltatásaink igénybevételével az Ügyfél hozzájárulását adja adatai fent meghatározott felhasználásához. Az Ügyfél bármikor kérheti az adatai törlését, módosítását, tájékoztatást a kezelt adatairól, továbbá tiltakozhat az adatkezelés ellen. Kérelmének vagy tiltakozásának sikertelensége esetén 30 naptári napon belül lehetősége van bírósághoz fordulni.

9.8. A Szolgáltató birtokába jutott adatok feldolgozására vonatkozó tevékenységeket a mindenkor hatályos jogszabályoknak megfelelően és jelen ÁSZF-ben foglalt adatvédelmi rendelkezések szem előtt tartásával végzi a Szolgáltató. Az Ügyfél a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybe vételével a hozzájárulását adja ahhoz, hogy a megadott adatok az adatkezelőkhöz továbbításra kerüljenek.

9.9. Az Ügyfél által megadott információkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. Amennyiben a Szolgáltató tudomására jut, hogy az információk valamely harmadik személy jogait vagy a jogszabályokat sértik, vagy a jelen adatvédelmi szabályokat megszegik, illetve az adatvédelmi szabályok be nem tartásával kárt okoznak, a Szolgáltatónak jogában áll megtenni a szükséges jogi intézkedéseket, együttműködve az eljáró hatóságokkal. Amennyiben a szolgáltatás igénybevételéhez az Ügyfél harmadik személy adatait adta meg, vagy a weboldal használata során bármilyen módon kárt okozott, a Szolgáltató jogosult kártérítés érvényesítésére.        

9.10. A jogosulatlan hozzáférés és nyilvánosságra hozatal elkerülése, az adatok pontosságának biztosítása és a legmegfelelőbb adatfelhasználás érdekében a Szolgáltató megfelelő fizikai, elektronikus és műszaki módszerekkel őrzi és biztosítja az online módon gyűjtött információkat.          
9.11. Adatkezelők megnevezése:

Szolgáltató;

  • Név: Czakó Attila Dezső egyéni vállalkozó
  • Székhely: 1188, Budapest, Rákóczi utca 92/b

Tárhelyszolgáltató:

Contabo GmbH
Aschauer Straße 32a
81549 Munich
Germany

Authorized executives: Thomas Noglik & Thomas Schimmel
Register court: AG München
Register number: HRB 180722
VAT-ID: DE267602842

 

 

 

9.12. A Szolgáltató a weboldalon ún. sütiket (angolul: cookies) használ, azaz a weboldal Ügyfél általi felkereséskor egy vagy több karaktersorozatot tartalmazó kis fájlt küld el az Ügyfél számítógépére, amelyek által az Ügyfél webböngészője azonosíthatóvá válik, kényelmesebbé téve az Ügyfél részére a weboldal használatát. A sütik csupán ideiglenesen tárolódnak az Ügyfél számítógépén, és a Szolgáltató szerverére kizárólag a weboldal meglátogatásakor kerülnek át. Az Ügyfél a webböngészőjének beállításai segítségével megtekintheti, engedélyezheti, letilthatja, illetve törölheti a sütiket. A legtöbb webböngésző alapbeállítás szerint minden sütit engedélyez. A sütik letiltásával a weboldal egyes funkciói csak korlátozottan működnek, illetve érhetőek el. Az Ügyfél a weboldal használatával hozzájárulását adja a sütik küldéséhez azzal, hogy hozzájárulását jogosult bármikor a sütik webböngészőn keresztül történő letiltásával visszavonni.

9.Egyéb rendelkezések

9.1. A webáruház php alapokon működő információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban a Szolgáltató javasolja az alábbi óvintézkedéseket: vírus és spyware védelmi szoftverek használata friss adatbázissal, az operációs rendszer biztonsági frissítéseinek telepítése.

9.2. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani.